پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1400/07/11

بزودی تورهای گردشگری اقتصادی برای بازنشستگان کشوری برگزار می‌شود


عضو هیات مدیره و مدیر روابط‌ عمومی گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در نشست با کانون‌های بازنشستگی آذربایجان‌شرقی گفت: ...

 

عضو هیات مدیره و مدیر روابط‌ عمومی گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در نشست با کانون‌های بازنشستگی آذربایجان‌شرقی گفت: باتوجه به تدوین طرح اقامتی جدیدی از سوی گروه ایرانگردی و جهانگردی، می‌توان نوید برگزاری تورهای گردشکری مقرون به‌صرفه‌ای برای بازنشستگان کشوری به‌ویژه برای شهر تبریز را داد.

 

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط‌عمومی گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی؛ فریبا عباسی در جریان سفر به آذربایجان شرقی و در دیدار با روسای کانون‌های بازنشستگی این استان با اشاره به اینکه در دوسال گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا اکثر فعالیت‌های گردشگری کشور به حال تعلیق درآمد، گفت: با افزایش شمار افراد واکسینه شده و کاهش چشمگیر افراد مبتلا به ویروس کرونا در کشور، گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، فعالیت خود را در زمینه برگزاری تورهای گردشگری بازنشستگان کشوری افزایش داده و امید می‌رود بزودی تورهای اقتصادی برای بازنشستگان برگزار شود.

عباسی همچنین از تبادل اطلاعات و معرفی خدمات هتلهای ایرانگردی در کانال‌های مجازی بازنشستگان کشوری با همکاری روسای کانون‌های بازنشستگی آذربایجان شرقی خبر داد.

عباس پالیزبان مدیرحقوقی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیز با بیان اینکه «بازنشستگان سرمایه‌های انسانی ارزشمندی برای کشور هستند» افزودما در گروه هتلهای ایرانگردی به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری تمام تلاش خود را برای حفظ و حراست از دارائی های بازنشستگان کشوری انجام می‌دهیم.

در این نشست که با همت مدیر گروه غرب هتلهای ایرانگردی، مدیر هتل جهانگردی مرند و مدیر اقامتگاه جهانگردی تبریز برگزار شد، عضو هیات مدیره کانون بازنشستگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، رئیس کانون بازنشستگی مخابرات استان، رئیس کانون بازنشستگی آموزش و پرورش، رئیس کانون بازنشستگی استانداری، رئیس کانون بازنشستگی راه‌آهن، رئیس کانون بازنشستگی پست بانک تبریز، رئیس کانون بازنشستگی دانشگاه تبریز، اعضای کانون بازنشستگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به‌همراه فعالان گردشگردى و آژانس‌های مسافرتى استان نیز حضور داشتند.

 

 

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16206

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 164
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 164

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1218457
Visitors بازديد هاي امروز: 776
Visitors بازديد هاي ديروز: 615

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/09 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا