شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1398/11/26

بیمه های اجتماعی شرط لازم برای انسجام اجتماعی و توسعه اقتصادی


مارسلو آبرامیا کاتانوی برزیلی در اول فوریه 2019 به عنوان دبیرکل جدید اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA) انتخاب شد. ...

 

مارسلو آبرامیا کاتانوی برزیلی در اول فوریه 2019 به عنوان دبیرکل جدید اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA) انتخاب شد. دبیرکل جدید دکترای اقتصاد و مدیریت بازرگانی دارد و پیش از این سمت های مهمی ازجمله دبیرکلی تأمین اجتماعی وزارت دارایی برزیل، مسئول پایش سیاست های تأمین اجتماعی، پژوهشگر ارشد در حوزه های تأمین اجتماعی و همچنین ریاست دپارتمان مطالعات فنی اکچوئریال و حسابداری وزارت تأمین اجتماعی برزیل را برعهده داشته است. اتحادیه بین الملل تامین اجتماعی در گفتگویی نقطه نظرات و دیدگاه های دبیرکل این اتحادیه را جویا شده است.


چرا مسئولیت دبیرکلی اتحادیه را پذیرفتید؟

بیمه های اجتماعی، شرط لازم برای انسجام اجتماعی و توسعه اقتصادی هستند که تأثیر مستقیم بر زندگی افراد می گذارند. کارکردن برای ادارات تأمین اجتماعی که روزانه به 3 میلیارد نفر، حمایت اجتماعی ارائه می دهند، امتیازی عالی محسوب می شود. پس از سالها تلاش برای بهبود جنبه های مختلف بیمه های اجتماعی در برزیل، حالا خیلی خوشحالم که این شرایط مهیا شده تا بتوانم از تجربیاتم در سطح بین المللی استفاده کنم.


سابقه شما در این حوزه و در ارتباط با ایسا چیست؟

بیشتر زندگی حرفه ای من صرف پژوهش و سیاست های بیمه های اجتماعی شده است. آخرین پست سازمانی من دبیرکلی تأمین اجتماعی برزیل بود و تعاملات بسیاری ازجمله شرکت در کنفرانس ها، کارگاه های آموزشی و ... با اتحادیه داشتم.


در اولین ماه مدیریت شما چه فعالیت هایی انجام شد؟

برگزاری گردهمایی تأمین اجتماعی منطقه ای در کشور آذربایجان از نکات برجسته این دوران بود و همکاری نزدیکی هم برای برگزاری مجمع تأمین اجتماعی جهانی به میزبانی بلژیک داشتیم. من از این شروع بسیار هیجان زده شدم و منتظر انجام فعالیت های متفاوتی در سال های آتی هستم.


تحولات آتی ایسا را چگونه ارزیابی می کنید؟

قبل از هرکاری باید خدمات ایسا را بهبود بدهیم و آنها را متناسب با نیازهای اعضای اتحادیه درنظر بگیریم. سپس، باید یک صدای بلند و قوی برای بیمه های اجتماعی در جهان به سرعت درحال تغییر باشیم و در نهایت نهاد دولت و بودجه را تقویت کنیم.


نقش تأمین اجتماعی را در جوامع بشری چگونه می بینید؟

اعتقاد دارم که اهمیت بیمه های اجتماعی برای مردم، جوامع و اقتصادها در زمان تغییرات سریع و خطرات جدید بیشتر خواهد شد. تغییرات بازارکار، اشتغال غیررسمی، جوامع سالمندی، فن آوری و نوآوری و سایر تحولات، نظام های موجود را به چالش می کشاند. در عین حال، ما برای گسترش دامنه پوشش، نیازمند فعالیت های بیشتری هستیم و می دانیم که چالش ها چیست و وظیفه ما هم این است که برای شناسایی و به اشتراک گذاری راه حل های نوآورانه و موثر تلاش کنیم. هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد و اطمینان دارم که نقش ایسا در آینده، در سطح بین الملل گسترش خواهد یافت.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16241

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 33
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 33

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1244100
Visitors بازديد هاي امروز: 436
Visitors بازديد هاي ديروز: 803

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/01 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا