شنبه 08 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/10/04

برای افزایش تولید داخل نیاز به فکر، خلاقیت و ترسیم افق های روشن داریم


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور تجاری و بازرگانی شرکت های سرمایه گذاری این صندوق عنوان کرد و گفت: ...

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور تجاری و بازرگانی شرکت های سرمایه گذاری این صندوق عنوان کرد و گفت : استفاده از مشاوران متخصص و نیروهای متخصص در امور گمرکی و بازرگانی و تجاری، می تواند در پیشرفت قراردادها و در نتیجه ایجاد سود بیشتر به نفع بازنشستگان موثر باشد، به همین دلیل فضای کار و فعالیت برای متخصصان در شرکت های زیر مجموعه باز است و به هیچ عنوان محدودیت در استفاده از نیروی کارآمد وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی، جمشید تقی زاده، در بازدید سرزده از این شرکت، از زیر مجموعه های هلدینگ شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی (صبا انرژی) بازدید و پس از بررسی رزومه و توان تجاری شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی، با ارائه راهبرد تجاری بین المللی در قالب تفکیک کشورهای منطقه تاکید کرد: شرایط تحریم بر روی شرکت های زیر مجموعه هلدینگ های سرمایه گذاری صندوق اثر نداشته و شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی ، می تواند با تعریف فضای تجاری برای هریک از شرکای تجاری خود ، از طریق ارتباط مستقیم با سفرای آنها به عنوان دفتر تجارت بین المللی ایفای نقش کند.

*فضای تجاری کشورهای منطقه را از دست ندهید

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با توجه به فعالیت شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی در حوزه فولاد و محصولات این حوزه، تاکید کرد: شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی باید هم افزایی داشته باشند و این شرکت می تواند با توجه به توانایی های خود، نسبت به انجام امور بازرگانی شرکت های تولیدی هلدینگ های صنعت و معدن و انرژی اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان بازار کشورهای منطقه از جمله قطر و عراق را که برای جام جهانی و بازسازی نیاز به ساخت ساز و استفاده از محصولات فولادی دارند نباید از دست دهید، شرکت بازرگانی موفق در صورتی میتواند در شرایط تحریم درآمدزایی ارزی برای کشور داشته باشد که از طریق رایزنی با کشورهای منطقه حسن نیت خود را ثابت کند.

*برای تولید فکر ، خلاقیت و ترسیم افق های روشن تلاش کنید

تقی زاده، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور تجاری و بازرگانی شرکت های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی تعریف کرد و گفت : استفاده از مشاوران متخصص، نیروهای متخصص در امور گمرکی و بازرگانی و تجاری، می تواند در پیشرفت قراردادها و در نتیجه ایجاد سود بیشتر به نفع بازنشستگان موثر باشد، به همین دلیل فضای کار و فعالیت برای متخصصان در شرکت های زیر مجموعه باز است و به هیچ عنوان محدودیت در استفاده از نیروی کارآمد وجود ندارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی در ادامه، در جمع مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی، کارکنان و مدیرعامل شرکت بازرگانی، خاطر نشان کرد: آنچه برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی نیاز داریم، تولید فکر ، خلاقیت در راه های کسب سود و ایجاد راه های تازه در فضای شرکت های داخلی و خارجی است زیرا یک شرکت بازرگانی برای دوام و بقا در فضای فعلی نیازمند ایجاد راه های جدید است.

تقی زاده ادامه داد: این مهم به سرانجام نمی رسد، مگر با ترسیم افق های روشن، خلاقیت و تولید فکر و من بیشترین میزان درآمدزایی و بیشترین سود را از همه شرکت های تجاری و سرمایه گذاری صندوق، در جهت رفاه حال بازنشستگان و تقسیم سود به آنان می خواهم.

وی با اشاره به جوانگرایی و انتخاب مدیران متخصص و شایسته از بدنه شرکت های تابعه اظهار امیدواری کرد: با حضور مدیرعامل جوان شرکت بازرگانی صندوق، این شرکت پیشرفت و موفقیت های روزافزون داشته باشد.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16282

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 42
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 42

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1249676
Visitors بازديد هاي امروز: 224
Visitors بازديد هاي ديروز: 1353

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/08 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا