جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/06/04

پروازهای خارجی آسمان از مبدا شیراز آغاز در دستور کار قرار گرفت


مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: ما باید محل درآمدهای ارزی خود را تقویت کنیم که انجام پروازهای خارجی یکی از این راهکارها خواهد بود و قطعا این مهم را در دستور کار خواهیم داشت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد گُرجی در حاشیه آیین معارفه مدیرکل شرکت هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز، در جمع خبرنگاران افزود: ما در هواپیمایی آسمان در گام نخست سه کلاس بالای قیمت ها را کلا حذف کردیم و اگر مردم الان به سایت مراجعه کنند با بلیت های گران مواجه نخواهند شد.

او اظهار داشت: پایگاه شیراز توانایی سرویس دهی به کل جنوب کشور را چه از نظر فنی و چه عملیاتی و پروازی دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان استانی، رسانه ها، مردم و کوشش مشاعف کارکنان این مجموعه شاهد تحقق این مهم باشیم.

گرجی گفت: به مدیر کل جدید شرکت هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز هم اعلام کرده ام که چنانچه این پایگاه بتواند عملکرد خوبی داشته باشد حاضر هستیم که هواپیماها را شب در آشیانه فرودگاه شیراز قرار دهیم و صبح پروازها را از مبدا شیراز انجام دهیم.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان درباره برقراری پروازهای خارجی این شرکت از فرودگاه شیراز هم گفت: ما باید محل درآمدهای ارزی خود را تقویت کنیم که انجام پروازهای خارجی یکی از این راهکارها خواهد بود و قطعا این مهم را در دستور کار خواهیم داشت.

گرجی، تاخیر پروازهای این شرکت از فرودگاه شیراز را ناشی از فرکانس بالای پروازها دانست و افزود: قطعا اگر هواپیمای جایگزین داشته باشیم در کنار یک سری اقدامات پیشگیرانه می توانیم این مساله را نیز مدیریت کنیم.

در این آیین حمیدرضا اسلامی نیا به عنوان مدیرکل شرکت هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز منصوب شد.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16282

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 58
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 58

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1248370
Visitors بازديد هاي امروز: 271
Visitors بازديد هاي ديروز: 803

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/07 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا