شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/02/18

بازنشستگان بهترین سفیران برای ترویج فرهنگ ایران اسلامی در دنیا هستند


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی سفرهای بازنشستگان کشوری گفت: بازنشستگان می توانند سفیران خوبی برای کشور باشند و فرهنگ ایرانی اسلامی را در دنیا اشاعه دهند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در سفر به استان خراسان رضوی و در جمع روسای کانون های بازنشستگی این استان اظهار داشت: بودجه ای که به صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص می یابد حق مسلم صندوق و بازنشستگان آن است و هیچ منتی در اختصاص این بودجه نیست؛ چرا که این همان بودجه ای است که سنوات قبل می بایست اختصاص می یافت و سرمایه گذاری می شد تا امروز از محل سود آن حقوق بازنشستگان پرداخت شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، ۲۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته و ما آمادگی داریم در صورت ابلاغ دستورالعمل ها و جداول مربوطه و کسب مجوزهای لازم ظرف حداکثر ۴۸ ساعت احکام همه بازنشستگان را صادر کنیم.

تقی زاده با بیان اینکه تیمی خبره از بازنشستگان و شاغلین برای نظارت و پایش قانون مدیریت خدمات کشوری تشکیل شده است، گفت: اگر قرار است تغییری در این قانون اتفاق بیفتد با نظرات کارشناسی این تیم به مجلس مشاوره خواهیم داد.

وی درباره بیمه تکمیلی درمان نیز گفت: در این حوزه با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مذاکراتی انجام دادیم و طرح های کارشناسانه ای در این زمینه در دست بررسی است. در همین بخش باید از ظرفیت شرکت طرف قرارداد استفاده کنیم تا زمانیکه طرح های بیمه تکمیلی به نتیجه برسد و خدمات مؤثرتر و بهتری به بازنشستگان ارائه شود.

تقی زاده بااشاره به موضوع ارائه خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری نیز گفت: اخیرا با تغییر مدیرکل فرهنگی و اجتماعی و استفاده از بانوان در این عرصه، از مدیرکل جدید خواسته ام با توجه به علم، تعهد و تخصصی که دارد و ظرفیت جوانی و نشاطی که از آن بهره مند هستند، عمل کنند. طرح های خوبی در این حوزه مثل ارائه تخفیف های مناسب در هتل های ایرانگردی و جهانگردی به بازنشستگان و خانواده آنان و ... پیش بینی شده است.

تقی زاده یادآور شد: برای کاربردی شدن کارت منزلت بازنشستگان کشوری نشست های مختلفی با شهرداران کل کشور و با اولویت کلان شهرها تدوین شده است. جلساتی نیز با شهردار سابق و سرپرست فعلی شهرداری تهران برگزار شده و به محض به نتیجه رسیدن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: با وزرا رایزنی ها و هماهنگی هایی انجام شده تا در صورت امکان هر خدماتی که به شاغلین ارائه می شود به بازنشستگان هم ارائه شود. همچنین برنامه ریزی شده که قبل از پرداخت حقوق شاغلین، حقوق بازنشستگان پرداخت شود و اولویت به پرداخت حقوق بازنشستگان داده شود.

در این نشست صمیمی، روسای کانون های بازنشستگی استان خراسان رضوی بر افزایش سقف بیمه عمر بازنشستگان، افزایش خدمات بیمه مکمل، اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، افزایش سفرها در قالب طرح در خانه نمانیم برای بازنشستگان استان خراسان رضوی و ... تاکید کردند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین در دیدار با مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی، بر اجرای کامل آئین نامه ها، تعیین تکلیف چارت سازمانی و وضعیت استخدامی ها به عنوان مهم ترین دغدغه های خود در صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد.

تقی زاده با تاکید بر اینکه انجام اصلاحات بایستی به صورت علمی و آگاهانه انجام شود، گفت: این مهم یک شبه امکان پذیر نیست، بلکه آهسته و با برنامه ریزی پیش خواهد رفت. از جمله طرح هایی که در حال بررسی آن هستیم موضوع الکترونیکی کردن امور و حذف اسناد کاغذی است.

در این نشست، علیرضا کریم دادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: این دیدار رو در رو بین مدیرعامل صندوق و کارکنان مدیریت های استانی موجب افزایش روحیه و انگیزه در همکاران خواهد شد و امیدواریم با نگاه علمی و مدیریتی آقای تقی زاده، دست یابی به اهداف کلان صندوق بیش از پیش میسر شود.

در ادامه این نشست، کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی درباره مشکلات و پیشنهادات خود با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت و گو کردند.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16241

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 44
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 44

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1244068
Visitors بازديد هاي امروز: 404
Visitors بازديد هاي ديروز: 803

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/01 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا