جمعه 10 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/02/08

مشکلات بازنشستگان را با کمک دولت و مجلس حل می کنیم


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مشکلات بازنشستگان را با عمق جان درک می کنم و تمام تلاشمان را می کنیم تا از طریق مجراهای قانونی و با کمک دولت و مجلس آن را حل کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در سفر به استان اردبیل با حضور در جمع روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان اردبیل و سفیران صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه های مختلف از جمله ورزش و آموزش فنی وحرفه ای و تعدادی از بازنشستگان، درد دل آن ها را شنید و با این عزیزان به گفت و گو پرداخت.

تقی زاده با اشاره به اینکه پدر من بازنشسته دانشگاه است، گفت: من به خوبی با مشکلات بازنشستگان آشنا هستم و از عمق جان آن را درک می کنم و به همین دلیل نیز آستین همت بالا زدم تا عاشقانه برای شما عزیزان خدمت کنم.

وی با تاکید بر اینکه ما مسوولان کارگزار بازنشستگان هستیم، افزود: اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری که اصلاح آن اکنون در مجلس در حال انجام است یک ضرورت مهم بوده و ما نیز با ارتباطی که با مجلس و نمایندگان برقرار کردیم به دنبال طرح خواسته های بازنشستگان هستیم.

تقی زاده تاکید کرد: همه باید با همکاری و همدلی و با یک صدای واحد به دنبال طرح خواسته و انتظارات جامعه بازنشستگان باشیم. یکی از اولویت های ما همسان سازی حقوق بازنشستگان است. در این زمینه با اجرای طرح افزایش پلکانی حقوق که کارهای عملیاتی آن به اتمام رسیده، علاوه بر افزایش متناسب با نرخ تورم، بخشی هم در قالب ۲۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص از سوی دولت، اضافه خواهد شد و ما پیگیر بهبود حقوق بازنشستگان سنوات قبل در مقایسه با بازنشستگان جدید هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه بیمه درمان نیز برنامه های خوبی مورد توجه قرار گرفته تا ضمن اضافه شدن خدمات جدید به بیمه درمانی مکمل، فرآیندهای هزینه و پرداخت نیز کوتاه شده و بازنشستگان عزیز با سهولت بیشتر به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. توجه به بیماران خاص با توجه به نوع بیماری ها و هزینه های سنگینی که متحمل می شوند نیز جزو سیاست های درمانی و بیمه ای صندوق است.

تقی زاده همچنین از ارائه تسهیلات سفر و گردشگری برای بازنشستگان تحت پوشش خبر داد و افزود: برنامه ریزی هایی برای سفرهای سیاحتی و زیارتی ارزان قیمت در حال انجام است و ما تلاش می کنیم تا در گام اول خدمات کنونی از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد و در گام بعدی خدمت نوین سفر را اجرایی کنیم که قطعا تحولی در حوزه گردشگری بازنشستگان ایجاد خواهد کرد.

در این نشست، علی اشجعی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان اردبیل نیز گزارشی از عملکرد این مدیریت ارائه کرد و انتظارات بازنشستگان استان را به سمع و نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری رساند.

همچنین تعدادی از روسای کانون ها و بازنشستگان کشوری حاضر در نشست، مشکلات و خواسته های خود را بیان کردند.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16229

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 38
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 38

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1219385
Visitors بازديد هاي امروز: 436
Visitors بازديد هاي ديروز: 1268

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/10 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا