جمعه 10 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1401/08/18

۴هزار کارمند دولت در استان تهران تا پایان امسال بازنشسته می‌شوند


سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان ...

 

سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴هزار نفر اضافه شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نادر قائدی با اعلام این خبر گفت: به طور معمول در مهرماه هرسال همزمان با شروع فصل بازنشستگیِ برخی دستگاه های اجرایی استان تهران، به ویژه آموزش و پرورش، تعداد زیادی از شاغلان این دستگاه ها بازنشسته می شوند که تا ابتدای آبان ماه امسال، تعداد بازنشستگان تحت پوشش این اداره کل به ۳۲۱هزار و ۵۹نفر رسیده است.

قائدی همچنین پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری، تعداد بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران با افزایش حدود ۴هزار نفری به بیش از ۳۲۵هزار نفر برسد.

سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به عملکرد دوماهه شهریور و مهرماه ۱۴۰۱ این اداره کل گفت: در این دوره زمانی ۷ هزار و ۷۶۲ مورد مکاتبه مربوط به پرونده های برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه و ۱۲ خدمت دیگر ثبت و رسیدگی شده است.

او به دیگر خدمات صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران اشاره کرد و افزود: برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه، اصلاح احکام بازنشستگی، محاسبه کسور ایام خدمت غیر رسمی، انعقاد قرارداد خویش فرمایی، استرداد و انتقال کسور، استرداد اشتباه واریزی، استرداد کسور مازاد بر ۳۰ سال، تعین بدهی ایام خدمت غیررسمی، انتقال حق بیمه، دریافت اطلاعات شاغلین دستگاه های اجرایی، پرداخت حقوق و پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث از جمله مهم ترین خدمات این اداره کل در استان تهران است.

وی گفتبا توجه به تخصصی تر شدن خدمات قابل ارائه توسط مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ بازنشستگان عزیز می توانند با هدف کاهش هزینه و اتلاف وقت خود برای رفت و آمد و حضور در این اداره کل، هرگونه سوال خود را از طریق تماس با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی به شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ پیگیری کنند.

گفتنی است، میز خدمت و پاسخگویی حضوری در طبقه همکف ساختمان این اداره کل به نشانی میدان فاطمی، خیابان چهلستون، نبش خیابان بوعلی مستقر شده و همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به مراجعین عزیز است.

منبع خبر: صندوق بازنشستگی کشوری

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16206

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 59
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 59

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1218964
Visitors بازديد هاي امروز: 15
Visitors بازديد هاي ديروز: 1268

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/10 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا