جمعه 10 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1400/04/21

خانه امید اصفهان بزودی افتتاح می‌شود


مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان در جریان بازدید از خانه امید این شهر که به همراه شهردار منطقه چهار اصفهان انجام شد، گفت: ...

 

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان در جریان بازدید از خانه امید این شهر که به همراه شهردار منطقه چهار اصفهان انجام شد، گفت: خانه امید شهر اصفهان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزودی تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان اصفهان، علیرضا غفرالهی با اعلام این خبر، افزود: این خانه امید با رویکرد غنی‌سازی اوقات فراغت بازنشستگان و خدمت‌رسانی بهتر به این عزیزان احداث شده است.

وی، افزایش نشاط، شادابی و پویایی در جمعیت بازنشستگان را از کارکردهای خانه امید عنوان کرد و بیان داشت:  خانه امید فضایی تعاملی برای دیدار سالمندان و بازنشستگان با یکدیگر و جمع شدن دور هم است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان با اشاره به چهارخانه امید در شهرهای شهرضا، خمینی‌شهر، نجف آباد و آران و بیدگل، گفت: هدف از ساخت و راه‌اندازی خانه‌های امید غنی‌سازی اوقات فراغت و ارائه خدمات رفاهی، تفریحی، درمانی و خدماتی بیشتر به بازنشستگان است.

غفرالهی با بیان اینکه خانه امید شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۷۸۰ مترمربع در بهترین موقعیت جغرافیایی شهر و در بوستان غدیر ساخته شده است، اظهار داشت: ساخت خانه امید در پارک‌ها با هدف فراهم کردن محلی امن برای گذران اوقات فراغت بازنشستگان و ارتقا پویایی اجتماعی آنان، هزینه های درمانی را به حداقل می رساند.

گفتنی است، هفت درصد از جمعیت بازنشستگان کشوری در استان اصفهان هستند و این استان با بیش از ۱۰۸ هزار بازنشسته کشوری پس از تهران و خراسان رضوی سومین استان کشور است که بیشترین بازنشسته کشوری را دارد.

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16206

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 139
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 139

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1219107
Visitors بازديد هاي امروز: 158
Visitors بازديد هاي ديروز: 1268

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/10 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا