پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/07/07

واریز وام‌ 5 میلیون تومانی به حساب ٢٦ هزار بازنشسته کشوری


با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل‌ بانک صادرات ایران ٢٦ هزار فقره وام 5 میلیون تومانی در فاز اول به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ظهر امروز (شنبه) مراسم ویژه واریز وام 5 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری با حضور جمشید تقی‌زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات، در محل شعبه مستقل مرکزی برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار و وام مذکور به ٢٦ هزار بازنشسته به صورت برخط پرداخت شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تقدیر از همکاری های بانک صادرات ایران گفت: در طرح پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری، ٤٠٠ هزار نفر از بازنشستگان این صندوق از این وام بهره‌مند خواهند شد و امروز با حمایت بانک صادرات ایران در فاز اول ٢٦ هزار نفر این وام را دریافت کردند.

وی افزود: قدم‌های بزرگ‌تری در این راستا با مشارکت بانک صادرات ایران برای تفاهم‌های بعدی برداشته شده که نتایج آن در بلندمدت برای بازنشستگان با خبرهای خوشی همراه خواهد بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری نشست موفقیت‌آمیز با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، تاکید کرد: بانک صادرات ایران با دارا بودن شبکه گسترده شعب در سراسر کشور، بهترین شرایط را برای ارائه خدمات به بازنشستگان محترم دارد و بر اساس توافق‌های صورت گرفته با صندوق، خدمات بانک به طور منظم ادامه خواهد یافت.

وی افزود: همان‌طور که وعده دادیم امروز در فاز اول ٢٦ هزار نفر وام ضروری 5 میلیون تومانی را دریافت کردند که این تعداد تا پایان سال به ٢٠٠ هزار فقره خواهد رسید و ٢٠٠ هزار فقره دیگر نیز در شش ماه اول سال ٩٨ به بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد.

بنابراین گزارش، با تامین اعتباری بانک صادرات ایران، فاز اول پرداخت وام ضروری با نرخ کارمزد ٤ درصد از روز شنبه ٧ مهرماه آغاز شده و بر اساس توافقات صورت گرفته بین بانک صادرات ایران و صندوق بازنشستگی کشوری، طبق اولویت‌بندی و به صورت تدریجی تا پایان نیمه اول سال آینده به ٤٠٠ هزار نفر از مشمولین طرح پرداخت خواهد شد.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16282

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 63
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 63

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1247885
Visitors بازديد هاي امروز: 589
Visitors بازديد هاي ديروز: 990

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/06 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا