پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/05/07

ارائه مشاوره رایگان روانشناسی ویژه بازنشستگان و خانواده در پرتال پایش


پرتال پایش در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف ارائه خدمات مشاوره آنلاین و رایگان روانشناسی در زمینه های مختلف از جمله مشکلات رفتاری، خانوادگی، اعصاب روان و... به بازنشستگان عزیز و خانواده آن ها اقدام به راه اندازی «کلینیک مجازی روانشناسی» کرده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، پرتال پایش در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف ارائه خدمات مشاوره آنلاین و رایگان روانشناسی در زمینه های مختلف از جمله مشکلات رفتاری، خانوادگی، اعصاب روان و... به بازنشستگان عزیز و خانواده آن ها اقدام به راه اندازی «کلینیک مجازی روانشناسی» کرده است.

بازنشستگان ارجمند صندوق بازنشستگی کشوری در هر زمان می توانند با مراجعه به پرتال پایش و تکمیل فرم مربوطه به نشانی payesh۸۵۲۳.ir/fa/psychology با مشاور متخصص به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره و راهنمایی های لازم استفاده کنند.

پس از ثبت و ارسال اطلاعات موردنظر از سوی بازنشستگان، سیستم به طور خودکار شماره پیگیری اعلام خواهد کرد. ظرف ۴۸ ساعت پاسخ روانشناس مجرب پایش به صورت سیستمی مشخص و با استفاده از شماره پیگیری اعلام شده قابل مشاهده خواهد بود. .

لازم به ذکر است که تمامی مطالب و اطلاعاتی که از سوی بازنشستگان با مشاور و روانشناس پرتال پایش مطرح می شود، محرمانه و غیرقابل انتشار تلقی شده و نزد متخصص فوق، محفوظ خواهد ماند.
همچنین باید تاکید کرد که مطالب اعلامی از سوی مشاور، صرفا جنبه مشاوره و راهنمایی دارد و بازنشستگان عزیز در صورت نیاز به فرآیندهای درمانی باید به صورت حضوری به مراکز مشاوره مجرب و مورد نظر خود مراجعه کنند.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16281

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 158
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 158

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1247765
Visitors بازديد هاي امروز: 469
Visitors بازديد هاي ديروز: 990

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/06 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا