پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1401/09/14

پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق بازنشستگی کشوری ظرف ۲۴ساعت آینده


سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ...

 

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تمامی مطالبات بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد با این صندوق و مطالبات بازنشستگان که اسناد آن به صندوق رسیده است، بابت طرح جبران هزینه خسارت درمان، ظرف ۲۴ساعت آینده پرداخت و تسویه خواهد شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، “نعمت الله ترکی” روز یکشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ در نشست با مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، اظهارداشتتمامی مطالبات بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد در طرح جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق و همچنین بازنشستگانی که از این بابت مطالبه ای داشتند و اسناد آن را به شرکت آتیه سازان ارائه کردند، ظرف ۲۴ساعت آینده پرداخت و این مطالبات تسویه خواهد شد.

وی تاکید کرد: براین اساس تمامی مراکز درمانی که تا پیش از این به دلیل عدم پرداخت مطالبات، قرارداد خود را معلق کرده و خدمات خود را به بازنشستگان عزیز این صندوق قطع کرده اند، باید ضمن برقراری دوباره خدمات خود به بازنشستگان، با ارائه مستندات مالی، مطالبات باقیمانده خود را دریافت کنند.

ترکی همچنین تصریح کرد: مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد در طرح جبران هزینه خسارت درمان موظف هستند تمامی خدماتی که متعهد شده اند را به بازنشستگان و افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری به صورت کامل ارائه کنند.

وی افزود: این صندوق متعهد است تا اگر مشکلی در زمینه تامین مالی و پرداخت نشدن مطالبات این مراکز وجود دارد در اسرع وقت به آن رسیدگی کند.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «مساله سلامت و درمان بازنشستگان در اولویت کاری قرار دارد»، گفت: به هیچ عنوان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری نباید برای خدمات مورد نیاز خود در حوزه سلامت و درمان معطل بمانند یا پاسخی از سوی این مراکز دریافت نکنند.

وی با اشاره به همکاری موثر شرکت آتیه سازان حافظ گفت: مقرر است تا به منظور رفع مشکلات احتمالی از این پس نشست های منظم و مستمری بین صندوق بازنشستگی و شرکت آتیه سازان برگزار شود.

منبع خبر: صندوق بازنشستگی کشوری

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16206

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 71
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 71

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1218895
Visitors بازديد هاي امروز: 1214
Visitors بازديد هاي ديروز: 615

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/09 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا