پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1400/04/23

تلاش برای بهبود خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان و افزایش مبلغ و ...


تلاش برای بهبود خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان / افزایش مبلغ و تعداد دریافت کنندگان وام ازدواج فرزندان در سال گذشته

 

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌المللی صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی‌فرد در جلسه هفتگی با مدیران و مسئولان کانون‌های بازنشستگی استان‌ها که به شکل وبیناری با حضور نمایندگان استان‌های زنجان و اردبیل برگزار شد؛ این مطلب را در پاسخ به مطالب بازنشستگان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه «سال گذشته صندوق بازنشستگی کشوری تمامی تعهدات خود در حوزه بیمه تکمیلی را اجرا کرد»، افزود: تلاش داریم برخی خدمات درمانی را تسهیل کنیم؛ از جمله در بخش دندانپزشکی که با مشارکت بیمه ملت، خدمات تقسیطی و تخفیفی به بازنشستگان ارائه کرده‌ایم.

افزایش مبلغ و تعداد دریافت‌کنندگان وام ازدواج

مرتضایی‌فرد همچنین، در پاسخ به درخواست یکی از بازنشستگان استان زنجان درباره وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری گفت: تعداد و مبلغ تعیین‌شده برای وام ازدواج فرزندان بازنشستگان به گونه ای نیست که بتواند به تمامی ثبت نام کنندگان تعلق بگیرد، اما در یک سال و نیم گذشته سعی صندوق بر این بوده که به‌تدریج آن را افزایش دهد؛ برای مثال در هر فصل از ۱۰۰۰ نفر به ۱۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه «دریافت‌کنندگان وام‌های ازدواج طبق شرایط و اولویت ها انتخاب می‌شوند»، یادآور شد: هر استان به تناسب تعداد بازنشستگان خود دارای سهمیه‌ای است که پرداخت بر اساس تعداد سهمیه انجام می گیرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره امکان افزایش رقم وام ضروری نیز گفت: ما سالانه پیشنهاد خود را در این زمینه به بانک صادرات ارائه می‌کنیم، به‌طوری که در دو سال گذشته مبلغ وام ضروری از پنج به هفت و در ادامه به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت و برای سال جاری هم، پیشنهاد افزایش رقم را خواهیم داد که امیدواریم بانک با توجه به وضعیت منابع خود، با آن موافقت کند.

توجه بیشتر به خانه‌های امید؛ پرداخت مطالبات معوق بازنشستگان، انتقاد از خبری شدن واریز حقوق بازنشستگان، عدم پرداخت گروه تشویقی بازنشستگان برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، ضرورت تکمیل بانک اطلاعات بازنشستگان نخبه، درخواست افزایش خدمات در حوزه‌های سفرهای گردشگری و فعالیت‌های ورزشی و استفاده بیشتر از ظرفیت کانون‌های بازنشستگی استان‌ها از دیگر موضوعاتی بود که نمایندگان بازنشستگان استان‌های زنجان و اردبیل در این وبینار به آن اشاره کردند و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره آنها توضیخاتی ارائه کرد.

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16206

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 128
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 128

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1218713
Visitors بازديد هاي امروز: 1032
Visitors بازديد هاي ديروز: 615

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/09 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا