پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/07/01

سود سهام سال ۹۶ بیمه ملت پرداخت می شود


سرپرست شرکت بیمه ملت گفت: سود سهام سهام داران حقیقی شرکت ییمه ملت مربوط به دوره عملکرد سال 1396 ، از طریق سیستم بانکی پرداخت می شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از بیمه ملت، حسن هاشمی با اعلام این خبر افزود: كليه اشخاص حقيقي كه در زمان برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت بیمه ملت (سهامی عام) در تاريخ ۲۶ تیرماه ۱۳۹۷ سهامدار اين شركت بوده‌اند، می‌توانند از ابتدای مهرماه تا ۲۸ اسفند ۹۷ نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

سرپرست بیمه ملت اظهار داشت: همچنین آن دسته از سهام‌داران حقیقی که برای دریافت سود سهام و حق تقدم استفاده نشده خود در سنوات گذشته اقدامی نکرده اند نیز می‌توانند سود خود را دریافت کنند.

سرپرست بیمه ملت در خصوص «بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری» گفت: بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که در سال ۱۳۹۵ و از طریق فراخوان صندوق، در زمره سهام‌داران این شرکت درآمده‌اند، سود سهام خود را با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، به صورت جداگانه «طی مهرماه سال جاری» در حساب‌های معرفی شده‌ خود، دریافت خواهند کرد.

هاشمی درباره زمان پرداخت سود سهام مربوط به سهام‌داران حقوقي نیز بیان کرد: سود سهام این سهام‌داران، مطابق با قانون تجارت و قوانین مربوطه پرداخت خواهد شد.

گفتنی است، سود هر سهم بیمه ملت برای عملکرد سال ۱۳۹۶ از سوی این شرکت ۱۶۰ ریال اعلام شده که به احتساب تعداد ۳۵۰۰ سهم ارائه شده به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، سود سهام این عزیزان در مجموع ۵۶۰ هزار ریال خواهد بود.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16282

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 60
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 60

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1247973
Visitors بازديد هاي امروز: 677
Visitors بازديد هاي ديروز: 990

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/06 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا