چهارشنبه 05 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/04/28

بسته درمانی بازنشستگان اواخر مرداد ماه ارایه می شود


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه بسته درمان بازنشستگان کشوری تا آخر مرداد خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از خبرگزاری تسنیم، جمشید تقی زاده در آیین کلنگ زنی خانه امید شهرستان اهر با اشاره به اینکه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدم‌های ارزشمندی در جهت بهبود معیشت بازنشستگان کشور برداشته شد، اظهار داشت: ۳ درصد جمعیت بازنشستگی که بین ۱۰ تا ۱۲ سال خدمت کرده‌اند حداقل حقوقی که می‌گیرند یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: حقوق دریافتی مابقی بازنشستگان کشور به یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش‌یافته و در واقع حقوق‌ها به‌صورت پلکانی و همسان‌سازی شده افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری از مهم ترین برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری است، گفت: باوجود تلاش‌های صورت گرفته برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، امیدواریم زمینه برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری برای سال آینده فراهم شود.

تقی زاده از ارائه بسته درمان بازنشستگان کشور تا اواخر مردادماه خبر داد و گفت: همان‌طوری که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داده‌اند اقدامات خوبی برای درمان بازنشستگان انجام‌شده و بسته درمان بازنشستگان کشور تا آخر مردادماه امسال ارائه می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشور وام ۵ میلیون تومانی دریافت می‌کنند و این وام‌ها پس از ثبت نام اینترنتی از مهرماه سال‌جاری به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: خانه امید شهرستان اهر چهل و هشتمین خانه امیدی است که در کشور احداث می‌شود و پیش از این طبق دستوری که وزیر کار دادند و تأکید کردند، اولویت احداث خانه امید در کشور با شهرستان اهر است.

تقی زاده خاطرنشان کرد: آنچه را که امروز برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم و نتیجه آن را بازنشستگان خواهند دید، اینکه کارت منزلت چه مفهومی باید داشته باشد ومزایای این کارت باید درجای جای کشور به وضوح لمس شود که این نیاز به همت وتلاش همه دستگاه های اجرایی در سراسر کشور دارد.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16273

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 103
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 103

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1246801
Visitors بازديد هاي امروز: 495
Visitors بازديد هاي ديروز: 879

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/05 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا