پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1398/06/13

15 آبان آخرین مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام گرد: ...

 

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اختیاری بودن استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان، آخرين مهلت حذف و اضافه بازنشستگان و وظیفه بگيران تحت پوشش این صندوق را 15 آبان 98 اعلام کرد.


به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، زهرا زاده غلام، تاکيد کرد: بازنشستگان کشوري و وظیفه بگيران تحت پوشش صندوق بازنشستگي کشوري تا 15 آبان ماه امسال مهلت دارند نسبت به حذف يا اضافه شدن خود و افراد تحت تکفلشان در قرارداد بيمه تکميلي درمان اقدام کنند.


زاده غلام تصریح کرد: بيمه تکميلي درمان بازنشستگان کشوري براساس ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری برعهده دستگاه های محل اشتغال است و بنابراین استفاده از این خدمت در صندوق بازنشستگی کاملا اختیاری بوده و تنها در قالب مسوولیت اجتماعی صندوق و به عنوان یک بسته حمایتی برای بازنشستگان علاقه مند توسط صندوق بازنشستگي کشوري ارائه مي شود.


وی ادامه داد: حدود 2 ميليون نفر بازنشسته، اعضاي تحت تکفل آن ها و وظیفه بگير به صورت کاملا اختیاری تحت پوشش این خدمات قرار دارند.


زاده غلام در ادامه اظهار داشت: بازنشستگان و وظیفه بگیران می توانند به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی www.cspf.ir مراجعه کرده و نسبت به مشاهده وضعیت بیمه خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند و در صورت نیاز به هرگونه تغییر تا 15 آبان ماه به شعب بیمه آتیه سازان مراجعه نمایند.


این مقام مسوول اعلام کرد: بازنشستگاني که تحت پوشش این خدمت قرار ندارند، اما تمايل دارند خود و خانواده تحت تکفلشان تحت پوشش بيمه تکميلي قرار بگيرند، می توانند با مراجعه به شعبه های شرکت بیمه گر یعنی آتیه سازان حافظ در این خصوص اقدام کنند.


زاده غلام مهلت حذف يا اضافه شدن افراد به قرارداد بيمه تکميلي درمان را تا 15 آبان ماه اعلام کرد و گفت: عزیزانی که در قرارداد سال گذشته تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داشتند به طور خودکار در قرارداد جدید نیز تحت پوشش خواهند بود اما اگر دیگر تمایلی به استفاده از این خدمت ندارند تا تاریخ تعیین شده و از روش مذکور برای حذف خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.


وی تاکید کرد: پس از مهلت 15 آبان ، امکان حذف خدمت بیمه تکمیلی یا اضافه شدن به قرارداد وجود نخواهد داشت.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: بازنشستگان جدید در صورت پوشش بیمه ای فرد اصلی که در زمان برقراری حقوق بازنشستگی تعیین می شود، سه ماه از زمان صدور حکم برقراری اولیه حقوق بازنشستگی، می توانند نسبت به افراد تحت تکفل خود را برای استفاده از این خدمت، اقدام کنند.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16281

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 88
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 88

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1247857
Visitors بازديد هاي امروز: 561
Visitors بازديد هاي ديروز: 990

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/06 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا