پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/09/14

توضیح صندوق بازنشستگی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان ایثارگر


توضیح صندوق بازنشستگی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان ایثارگر / 30 آذر آخرین مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی

 

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به بیمه ایثارگران بازنشسته گفت: ایثارگران مشمول این صندوق خدمات بیمه تکمیلی خود را طبق مصوبه هیات وزیران باید از دستگاه محل خدمت دریافت کنند در غیراین صورت می توانند از بیمه تکمیلی صندوق همانند سایر بازنشستگان استفاده کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا افشار با اشاره به سوالات بسیار زیاد بازنشستگان ایثارگر در زمینه بیمه تکمیلی که تا پیش از این توسط بنیاد شهید ارائه می شد، گفت: براساس مصوبه جلسه 11 مهرماه هیات وزیران، کلیه دستگاه های اجرایی موظف شدند تا از سرجمع اعتبارات مصوب و در قالب تخصیص اعتبار ابلاغی نسبت به تامین و پرداخت هزینه بیمه درمان تکمیلی ایثارگران و افراد تحت تکفل ایشان اعم از شاغل یا بازنشسته در دستگاه مربوط اقدام کنند.

وی گفت: بازنشستگان کشوری ایثارگر که در این زمینه با مشکل مواجه شده اند در صورت علاقه می توانند تا 30 آذرماه 97 با مراجعه به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آتیه سازان نسبت به برقراری این خدمت برای خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه خدمت بیمه تکمیلی این صندوق برای تمامی بازنشستگان ایثارگر و غیرایثارگر یکسان است، گفت: بازنشستگان ایثارگر در صورت برقراری این خدمت توسط شرکت طرف قرارداد، همان خدمات ارائه شده به سایر بازنشستگان را دریافت کرده و ضمناً باید سهم حق بیمه خود و افراد تحت تکفل را نیز پرداخت کنند.

وی یادآور شد: سایر بازنشستگان این صندوق نیز تنها تا پایان آذرماه فرصت دارند تا برای حذف و اضافه بیمه تکمیلی خود به یکی از شعبه ها یا نمایندگی های بیمه آتیه سازان حافظ مراجعه و درخواست خود را ارائه کنند.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16206

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 78
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 78

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1218812
Visitors بازديد هاي امروز: 1131
Visitors بازديد هاي ديروز: 615

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/09 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا