جمعه 10 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/07/09

تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی بر کاربردی شدن کارت منزلت و دریافت خدمات اجتماعی


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر ضرورت کاربردی شدن «کارت منزلت» بازنشستگان این صندوق تاکید و گفت: ...

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر ضرورت کاربردی شدن «کارت منزلت» بازنشستگان این صندوق تاکید و گفت: بانک صادرات ایران می تواند در توسعه خدمات و هویت بخشی به کارت منزلت نقش ویژه ای ایفا کند.

پیشنهاد ما این است که برای شروع، شعب بانک در زمان ارائه خدمات بانکی، کارت منزلت را همانند کارت ملی از بازنشستگان قبول کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در نشستی مشترک با مدیر عامل بانک صادرات ایران اظهار داشت: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مهم بازنشستگان تحت پوشش پس از حقوق و معیشت، بحث درمانی است، چرا که حداقل یک سوم حقوق بازنشستگان در دوران سالمندی به بحث درمان اختصاص دارد.

وی افزود: بنابراین یکی از سیاست ها و برنامه های ما به عنوان متولی یک میلیون و ۳۷۰ بازنشسته کشوری، پرداختن به بحث درمانی و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت بالا در حوزه بیمه تکمیلی درمان است. در حال حاضر بیش از دو میلیون نفر شامل بازنشستگان و خانواده این عزیزان تحت پوشش این خدمات قرار دارند.

تقی زاده با اشاره به ضرورت ارتقاء کیفیت و خدمات قابل ارائه در کارت منزلت بازنشستگان کشوری گفت: منزلت بخشی به کارت منزلت بازنشستگان برای این صندوق یکی دیگر از اولویت های مهمی است که در قالب آن بازنشستگان بتوانند ضمن خرید فروشگاهی یا سایر مراکز فروش از تسهیلات و خدمات مراکز فرهنگی و اجتماعی نیز استفاده بهینه کنند.

وی ادامه داد: بنابراین ما تلاش می‌کنیم تا هرچه سریعتر ساختار و خدمات تازه ای در کارت منزلت بازنشستگان که اکنون در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور قابل ارائه است، طراحی کرده و پس از مشخص شدن کار، اطلاع رسانی کنیم. در این زمینه بانک صادرات ایران می تواند نقش ویژه ای ایفا کند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز گفت: پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که تا پیش از بیست و ششم هر ماه انجام می شود، کار بزرگی است و جای قدردانی و تشکر فراوان دارد و من از جانب بازنشستگان تحت پوشش از این اقدام مدیرعامل صندوق قدردانی می کنم.

حجت الله صیدی با تاکید بر اینکه بانک صادرات همواره تلاش کرده تا خدماتی در شان بازنشستگان کشوری ارائه کند، افزود: کمک به بهبود حداقلی وضعیت این عزیزان یک اصل برای ما است. بانک صادرات ایران با دو هزار و ۳۳۰ شعبه در سراسر کشور، همواره تلاش کرده تا تکریم بازنشستگان را در دستور کار قرار دهد و به همین دلیل بهبود خدمات فعلی و طراحی خدمات جدیدتر به بازنشستگان و صندوق بازنشستگی کشوری را حتما در دستور کار قرار می دهد.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16229

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 35
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 35

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1219439
Visitors بازديد هاي امروز: 490
Visitors بازديد هاي ديروز: 1268

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/10 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا