شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1396/10/19

مرحله اول سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شد


سازمان خصوصي سازي اعلام کرد: سود سهام عدالت از امروز (سه شنبه) به حساب مشمولان واريز مي شود.

به گزارش اداره کل روبط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، به نقل از روابط عمومي سازمان خصوصي سازي، اين سازمان با صدور اطلاعيه اي اعلام کرد: نظر به اتمام دوره ده ساله تسويه اقساط سهام عدالت و بر اساس مصوبه شوراي عالي اجراي سياست هاي كلي اصل ۴۴ قانون اساسي که مطابق آن سازمان خصوصي سازي موظف شده تا زمان آزادسازي سهام عدالت، سود سهام را از شركت هاي سرمايه پذير وصول و به تناسب ميزان سهام هر مشمول، نسبت به واريز آن به حساب مشمولان اقدام کند، به اطلاع کليه مشمولين قطعي سهام عدالت که شماره شبا بانکي آنان تا کنون به تاييد سامانه سهام عدالت رسيده است مي رساند، سازمان خصوصي سازي در نظر دارد واريز مرحله اول سود عملکرد سال مالي۱۳۹۵ شركت هاي سرمايه پذير سهام عدالت را از تاريخ ۱۹/۱۰/۱۳۹۶ به حساب مشمولين آغاز کند و امکان برداشت آن از طريق بانک عامل که مشمولين شبا بانکي مربوط به خود را به سازمان خصوصي سازي معرفي کرده اند، فراهم است. 

در اين اطلاعيه آمده است: واريز سود سهام عدالت متناسب با مبلغ سهامداري هر نفر، به حساب شخص مشمول واريز مي شود. لذا هر يک از مشمولان كه تا تاريخ ۳۱/۵/۱۳۹۶ در قيد حيات بوده و شماره شبا بانكي خود را در سامانه سهام عدالت به تأئيد نهايي رسانيده و اکنون حساب بانکي آنان مسدود يا دچار مشکل نيست، از سود نقدي اين مرحله برخوردار مي شوند. بديهي است مشمولين در قيد حيات که تا کنون شماره شبا بانکي خود را به تاييد سامانه سهام عدالت نرسانده اند، در اين مرحله واريز سود ندارند و سود متعلق به آنان در مراحل بعد به طور يک جا پرداخت خواهد شد. اين مشمولان مکلفند براي بهره مندي از سود سهام در مراحل آتي، نسبت به درج شماره شبا بانکي در سامانه سهام عدالت به نشانيwww.samanese.ir اقدام کنند.

شايان ذکر است سود واريزي اين مرحله در خانوارهاي تا پنج نفر در زمان ثبت نام، به ازاي هر مشمول با مبلغ سهام يک ميليون تومان، معادل پنجاه هزار تومان در نظر گرفته شده و مابقي طلب سود اين افراد نيز پس از وصول از شرکت هاي سرمايه پذير سهام عدالت به تدريج و طي يک يا دو مرحله ديگر به حساب آنان واريز خواهد شد. ضمن آن که افراد با مبلغ سهامداري کمتر از يک ميليون تومان به تناسب مبلغ سهامداري خود از سود بهره مند مي شوند. 

در پايان اين اطلاعيه، سازمان خصوصي سازي متذکر مي شود مشمولين محترم سهام عدالت و ساير مردم کماکان هوشياري کافي داشته و صرفا به اخبار و اطلاع رساني اين سازمان که از طريق رسانه ملي، جرايد کثيرالانتشار و يا سامانه سهام عدالت به نشانيwww.samanese.ir اعلام مي شود توجه کنند و به ساير اخبار يا اطلاعات که ممکن است با هدف سودجويي برخي افراد از آنان يا فريب اين عزيزان و دسترسي به اطلاعات و حساب هاي بانکي آنان باشد، به هيچ عنوان توجه نکنند.

گفتني است براي کسب اطلاعات بيشتر درباره سهام عدالت، تنها مرجع رسمي و پاسخگو سايت سهام عدالت به نشانيwww.samanese.ir يا شماره تلفن ۸۳۳۳۸ است.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16240

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 35
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 35

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1243738
Visitors بازديد هاي امروز: 74
Visitors بازديد هاي ديروز: 803

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/01 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا