جمعه 31 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1396/06/21

پایان مهلت ثبت‌نام خرید خودروی قسطی بازنشستگان کشوری


با ثبت‌نام ۴۴ هزار و ۵۰۲ نفر در سامانه خريد خودروی

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بين الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، ثبت‌نام اوليه خودروی قسطی بازنشستگان کشوری که از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ شهريور ماه آغاز شده بود ، صبح امروز (سه شنبه ۲۱ شهريور) با ثبت نام ۴۴ هزار و ۵۰۲ نفر در اين سامانه به پايان رسيد.

مهلت ثبت نام بازنشستگان کشوری در مرحله نخست اين طرح ، قابل تمديد نيست؛ اما پيش‌بينی می ‌شود با توجه به استقبال خيلی خوب بازنشستگان ، اين طرح ادامه يابد.

بر اين اساس و طبق آمارهای اعلامی ، استان‌های تهران با ۸۵۰۸ نفر ، فارس با ۳۰۷۲ نفر و اصفهان با ۲۹۴۶ نفر بيشترين و خراسان جنوبی با ۴۲۶ نفر ، هرمزگان با ۳۷۶ نفر و خراسان شمالی با ۳۱۰ نفر کمترين آمار ثبت‌نام برای خريد قسطی خودروی بازنشستگان کشوری را داشتند.

صندوق بازنشستگی کشوری ، برای نخستين بار از طريق ارائه خدمات ليزينگ توسط شرکت واسپاری آتيه صبا وابسته به هلدينگ بانک ، بيمه و سهام صندوق ، اقدام به فروش اقساطی محصولات توليدی شرکت ايران خودرو کرد.

تعداد خودروهای قابل عرضه در مرحله اول اجرای اين طرح ، شامل يک هزار دستگاه است که با توجه به آمار بالای ثبت‌نام کنندگان و به دليل محدوديت تعداد خودروها در مرحله اول ، واگذاری خودروها از طريق قرعه‌کشی انجام می ‌شود.

ميزان تسهيلات خريد خودرو نيز معادل ۵۰ درصد بهای خودروها تا سقف ۱۷۵ ميليون ريال و بازپرداخت تسهيلات ، به دو صورت ۳۶ ماهه و ۴۸ ماهه پيش بينی شده است. نرخ تسهيلات برای بازپرداخت ۳۶ ماهه سالانه ۱۰ درصد طی ۶ فقره چک و نرخ تسهيلات برای بازپرداخت ۴۸ ماهه سالانه ۱۲ درصد طی ۸ فقره چک در نظر گرفته شده است که متقاضيان مجاز به انتخاب يکی از اين ۲ روش هستند.


خبرنگار: محسن دليلی

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16240

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 35
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 35

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1243461
Visitors بازديد هاي امروز: 600
Visitors بازديد هاي ديروز: 1104

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/31 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا