جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1396/02/04

اسلامیان از خدمات امور فرهنگی صندوق قدردانی کرد


باطلاع بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می رساند ...

 

مديرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: جشنواره ورزشی بازنشستگان در جهت کاهش فقر حرکتی بازنشستگان کشوری اجرا می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بين الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، عباس رشيدی در حاشيه نشست خبری مديرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بر اساس مطالعات انجام شده ، يکی از مشکلات بزرگ بازنشستگان صندوق فقر حرکتی است که به سلامت آن ها صدمه می زند ، بنابراين برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان تلاش می کند تا فقر حرکتی در جامعه هدف را کاهش دهد.

رشيدی با بيان اينکه جشنواره ورزشی در سه سال گذشته در تهران برگزار و امسال در تمام استان ها برگزار می شود ، گفت: اين جشنواره در تمام استان ها به طور همزمان از ۱۱ تا ۱۴ ارديبهشت در ۵ رشته ورزشی شنا ، دارت ، تيراندازی با تفنگ بادی ، شطرنج و تنيس روی ميز برگزار می شود و نفرات برتر هر رشته در هر يک از استان ها به مسابقات سراسری که تيرماه امسال در تهران برگزار می شود ، راه می يابند.

وی از رسانه ها خواست تا به مساله ورزش بازنشستگان و برگزاری اين جشنواره توجه ويژه داشته و آن را اطلاع رسانی کرده و افزود: تلاش و هدف نهايی صندوق بازنشستگيیکشوری ، برگزاری المپياد ورزشی برای بازنشستگان است.

رشيدی همچنين به افزايش سهميه و مبلغ وام ضروری بازنشستگان کشوری در سه سال اخير اشاره کرد و گفت: وام ضروري بازنشستگان اکنون به مبلغ سه ميليون تومان به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوری پرداخت می شود.

وی افزود: در حوزه سفرهای سياحتی و زيارتی نيز در حال حاضر ، ۶۰۰ هزار تومان کمک هزينه به فرد بازنشسته و يک نفر همراه و يک ميليون و ۲۰۰ هزار تومان برای سفرهای زيارتی و عتبات عاليات به بازنشسته و يک نفر همراه وی اختصاص داده شده است.

رشيدی همچنين گفت: ۲۶ هزار نفر از بازنشستگان کشوری از بيماري های خاص رنج می برند که نسبت به جمعيت تحت پوشش صندوق ، بسيار زياد است و تلاش شده تا به نيازهای اين عزيزان برای درمان تا حد امکان توجه شود.

وی يادآور شد: هزينه بيمه عمر و حادثه در سال های گذشته سه ميليون تومان بود که در سال گذشته به پنج ميليون تومان افزايش يافت و امسال نيز براساس قانون و با توجه به افزايش ۱۰ درصدی حقوق شاغلين و بازنشستگان ، به ۵,۵ ميليون تومان رسيده است.

خبرنگار: سيد بهنام اخوت پور

عکاس: راحله شيخ

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16282

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 61
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 61

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1248154
Visitors بازديد هاي امروز: 55
Visitors بازديد هاي ديروز: 803

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/07 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا