چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/09/29

۲۹ آذرماه ، زمان قرعه کشی وام بازنشستگان کشوری


به اطلاع توجه بازنشستگان محترم می رساند ...

مديرکل امور فرهنگيیو اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری زمان قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان اين صندوق را  ۲۹  آذر ماه  ۹۵ اعلام کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، عباس رشيدی اظهار داشت: قرعه کشی وام ۳ ميليون تومانی بازنشستگان کشوری ، روز دوشنبه با حضور وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، مديرعامل و مديران صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی از نخبگان و بازنشستگان کشوری انجام می شود.

رشيدی با بيان اينکه اولويت دريافت وام با بازنشستگانی است که تاکنون وام دريافت نکرده اند ، گفت: ثبت نام وام ضروری ۹۵ ، از اول تا ۳۰ آبان ماه از طريق سايت صندوق انجام شد و ۴۱۰ هزار نفر ثبت نام شدند که با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان ، انجام قرعه کشی ضروری است.

وی يادآور شد: قرار بود در دهه نخست آذر ماه قرعه کشی وام انجام شود ، اما با توجه به فرآيندهای قانونی و فراهم شدن مقدماتی از سوی بانک ، اين زمان به روز  ۲۹  آذر ماه موکول شد.

رشيدی با بيان اينکه پرداخت مرحله اول وام ضروری ، در دهه نخست دی ماه قطعاً انجام می شود.

گفت: با هماهنگی بانک عامل صندوق ، امسال ۷۵۰ ميليارد تومان اعتبار برای پرداخت وام ۳ ميليون تومانی به ۲۵۰ هزار نفر بازنشسته اختصاص يافته که در شش مرحله با بازه زمانی دو ماهه به بازنشستگان پرداخت می شود که تلاش می کنيم اين بازه های زمانی کوتاه شود.

رشيدی با اشاره به تاريخچه پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری گفت: از سال ۷۷ پرداخت وام به بازنشستگان کشوری در دستور کار صندوق قرار گرفت که در همان سال ها ، حدود ۳۰۰ هزار تومان وام به ۳۰ هزار نفر بازنشسته پرداخت شد. با افزايش سال به سال اعتبارات وام ، اين مبلغ تا سال ۹۲ به ۶۴ ميليارد تومان اعتبار برای ۴۰ هزار بازنشسته رسيد.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت يازدهم و رايزنی های صورت گرفته با بانک صادرات به عنوان بانک عامل ، جهش چشمگيری اتفاق افتاد و ۴۰۰ ميليارد تومان اعتبار در سال ۹۳ براي پرداخت ۲ ميليون تومان وام به ۲۰۰ هزار نفر بازنشسته تعيين شد. اين رقم در سال ۹۴ به ۵۰۰ ميليارد تومان و در سال جاری به ۷۵۰ ميليارد تومان رسيد.

مديرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ، تصريح کرد: امسال با پرداخت وام ضروری به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوری و با توجه به تعداد بازنشستگان ثبت نام شده و دريافت کننده وام در سنوات گذشته ، تمامی جامعه يک ميليون و ۳۱۷ هزار نفری بازنشستگان تحت پوشش صندوق از تسهيلات وام بهره مند خواهند شد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
ارسال شده در تاريخ 04/11/1395
سلام
ممنون از اقدامات خوبتان . زمان پرداخت وام در مرحله نهم کی انجام میگیرد . لطفا زودتر پرداخت شود . با کمال احترام
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16323

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 24
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 24

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1256941
Visitors بازديد هاي امروز: 114
Visitors بازديد هاي ديروز: 603

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/19 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا