جمعه 31 فروردین ماه 1403
   
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/04/29

مجمع عمومی و انتخاب هیأت مدیره و بازرسین تعاونی مسکن


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان با حضور کارکنان و نامزدهای هیأت مدیره و بازرسین شرکت تعاونی مسکن در محل مجموعه فرهنگی سنبله سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان با حضور کارکنان و نامزدهای هیأت مدیره و بازرسین شرکت تعاونی مسکن در محل مجموعه فرهنگی سنبله سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

در این نشست ، بعد از شمارش 761 برگه رای ماخوزه  سهامداران اعضای هیأت مدیره و بازرسین شرکت تعاونی مسکن به ترتیب بیشترین رای شامل: آقایان شاهین فولادی ، محمدرضا برزو اصفهانی ، محمدرضا عابدی ، سیدمحمدمهدی مدرس نیا و ولی اله اسکندری ، بعنوان هیات مدیره جدید تعاونی و همچنین آقایان: علی مکتوبیان ، علیرضا پورکبیریان و مهدی کاظمی بعنوان بازرسین جدید تعاونی مسکن انتخاب شدند .

در این مجمع آقای مهندس عمو نبی مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان گفت: شرکت تعاونی مسکن با داشتن 60 میلیارد ریال سرمایه ، و دارایی ثابت منقول و غیر منقول در طی سال 1394 معادل 41 میلیارد ریال گردش مالی اجرایی داشته است.

ایشان در ادامه با اشاره به ارزش اسمی سهام شرکت افزود: ارزش سهام هر عضو تعاونی که یک سهم می باشد در حال حاضر معادل 22 میلیون ریال بصورت اسمی است که در صورت تجدید ارزیابی به 43 میلیون ریال ارتقاء می یابد .

وی در خصوص اقدامات انجام شده تعاونی با پیگیری  هیئت مدیره گفت: اسناد تفکیکی پروژه 72 واحد یاس واقع در اتوبان ذوب آهن بعد از حدود 10 سال صادر و در حال واگذاری به مالکین می باشد و همچنین مشکل صدور پایان کار و اسناد مالکیتی مالکین پروژه آفتاب با صدور رأی دادگاه تجدید نظر و اجرائیه مبنی بر الزام شهرداری به صدور پایان کار انجام و با تمکین شهرداری مراحل اجرایی صدور پایان کار نیز در حال انجام می باشد.

ایشان در ادامه افزود:درخواست لغو مصوبه هیئت دولت مبنی بر فروش زمین های بهارستان که از طرف وزیر راه و شهرسازی در سال قبل به هئیت دولت داده شده بود با پیگیری های انجام شده از دستور کار کمیسیون لوایح هیئت دولت خارج و مقدمات اجرایی شدن پروژه بهارستان فراهم گردیده است .

در  بخشی از  این مجمع  تراز مالی سال گذشته  و پاداش هیأت مدیره ، بازرسین و کارکنان شرکت تعاونی توسط هیئت رئیسیه محترم مجمع مطرح و توسط سهامداران حاضر تصویب شد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي  
 
نظرشمادر باره سایت کانون چیست؟

 

تعداد جوابها : 16240

عالی : 98%
خوب : 1%
متوسط : 0%
ضعیف : 1%

  ارسال  
  كاربران برخط  
 
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 53
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 53

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1243562
Visitors بازديد هاي امروز: 701
Visitors بازديد هاي ديروز: 1104

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/31 کانون بازنشستگان جهاد سازندگی شعبه اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا